سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در پی اولین بارش پاییزی همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان درحالت آماده باش قرار دارند.

 میثم معزی درخصوص آخرین وضعیت مراجعه بیماران تنفسی پس از بارندگی در اهواز گفت: در پی بارش‌هایی که در ۲-۳ روز گذشته شاهد بودیم، تعداد مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سطح شهر افزایش فاحش نداشت، با این حال همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در استان خوزستان آماده‌باش کامل هستند.

او  با درخواست از مردم نسبت به رعایت نکات لازم هنگام بارش‌های پاییزی با توجه به تجربه‌های سال‌های قبل افزود: توصیه می‌شود افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، بیماری‌های قلبی ریوی، بیماری‌های انسدادی ریه و بیماران خاص و به ویژه افرادی که دارو‌های تنفسی مصرف می‌کنند، تا حد امکان هنگام بارش‌های پاییزی و به ویژه اولین بارش‌ها به هیچ عنوان از منزل خارج نشوند.

 سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر بیماران نسبت به همراه داشتن دارو‌های خود و خودداری از حضور در فضا‌های شلوغ و بارانی، ادامه داد: تاکید می‌شود که این بیماران حتما داروهایشان را به موقع مصرف کنند.   

آقای معزی  از همه بیماران به ویژه بیماران مبتلا به آسم، آلرژی و حساسیت‌های تنفسی، سالمندان، خانم‌های باردار و کودکان خواست در روز‌های اول بارش‌های پاییزی از خانه خارج نشوند و در صورت بروز علایم، به سرعت به مراکز درمانی مراجعه کنند.   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار